80’s FORGOTTEN LOST-GEM 25+1 AOR/ POMP ALBUMS ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ






GROUPS WITH ONE AND ONLY ALBUM


O Hλίας Κωστόπουλος συνεχίζει το ταξίδι του στην καταγραφή των ξεχασμένων AOR ντεμπούτων δίσκων. Διαβάστε εδώ το πρώτο μέρος.
Επειδή μου αρέσουν αρκετά έως πολύ (θα έλεγα) τα αφιερώματα, από τον χώρο του Hard Rock και του Heavy Metal, θα σας έχω λοιπόν (πιστεύω), σε τακτά χρονικά διαστήματα διάφορα τέτοιου είδους αφιερώματα. Γιατί πολύ απλά, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ξεσκονίζω για τα καλά την δισκοθήκη μου και να ξαναθυμηθώ μερικές από τις πιο όμορφες στιγμές της αγαπημένης μου σκληρής μουσικής.
Σας παρουσιάζω ακόμη 25+1 ξεχασμένους-λησμονημένους δίσκους (στο δεύτερο μέρος του αφιερώματος), από το εν λόγω μουσικό κίνημα που αξίζει να έχετε στην δισκοθήκη σας.

1). AIDEAN – “Promises” (1988)Δημιουργήθηκαν το 1980 στη πόλη Mannheim (Germany), παίζουν Hard Rock/ AOR και έχουν Έλληνα τραγουδιστή τον Steve Lydakis. Τα τραγούδια είναι ελκυστικά και γεμάτα από τις δύο κιθάρες των Michael Gudjan/ Peter Nardo, ενώ έχουν και πολύ καλές εκρήξεις στα πλήκτρα. Έρχονται κοντά στον ήχο των Bonfire και των Pretty Maids όσον αφορά τα κιθαριστικά riffs, έχουν και καλά μελωδικά πιασάρικα ρεφρέν. Η φωνή του Steve είναι σαν ένα μείγμα από τους Hamie (Heavy Pettin’), Michael Flexig (Zeno) και Bernie Kolbe (Domain). Μετά την κυκλοφορία του LP θα χαθούν, συνιστάτε για τους λάτρεις των Skagarack, Treat και Craaft.
Τραγούδι: “Children Of The Night”.



2). BEAU NASTY – “Dirty, But Well Dressed” (1989)
Φτιάχτηκαν το 1988 στο LA. Η παραγωγή ανήκει στους Beau Hill και Paul Winger (μεγαλύτερος αδερφός του Kip), το LP έσκασε μύτη μ’ ένα στυλ ένδυσης αρκετά ξεπερασμένο για την εποχή. Ξεπερασμένη όμως δεν ήταν διόλου η μουσική τους, ένα σύνολο τραγουδιών με αρκετά Hard Rock/ Glam/ Sleaze/ AOR ήχο, το σχήμα καθοδηγείται από τον εκπληκτικό κιθαρίστα George Bernhardt (ex-Lee Aaron) που καθ’ όλη την διάρκεια του LP είναι απλά ασυγκράτητος. Έχουν Άγγλο τραγουδιστή τον Mark Anthony Fretz, ο οποίος παρουσίασε την ικανότητα του σε όλα τα τραγούδια. Ο ήχος τους θυμίζει Ratt, Winger, Bon Jovi, Bangalore Choice, Hericane Alice, να πω ότι drums παίζει ο Mike Terrana χρειάζεται;…
Τραγούδι: “Shake It”

3). GTR – “GTR” (1986)
Αυτό το super-group κατάγεται από την βρετανική πρωτεύουσα και φτιάχτηκε το 1985, από σπουδαίους Hard/ Prog Rock μουσικούς. Θαρρείς ότι ο συνδυασμός των δύο δεξιοτεχνών ταλέντων της κιθάρας του Prog, του Steve Howe (Yes, Asia)και του Steve Hackett (Genesis)δεν θα παρήγαγε ένα αριστούργημα. Που σε συνδυασμό με την πλούσια φανταστική φωνή του Max Bacon (πρώην Bronz), έκαναν ένα μουσικό διαμάντι. Μπορεί αυτό το LP να μην έκανε την τεράστια επιτυχία που θα έπρεπε, είναι όμως ένα διαμάντι. Ένα από τα καλύτερα album του συμφωνικού Rock, όπου οι αριστοτεχνικές ικανότητες από τους δύο Steve, είναι πράγματι άξιες θαυμασμού. Φυσικά και ο Max πίσω από το μικρόφωνο στέκετε άψογα με την εκφραστική φωνή του. Απαραίτητο για τους λάτρεις του ανάλογου Rock, τύπου Asia, Magnum, Bronz.
Τραγούδι: “When The Hearts Rule To Mind”.



4). AMERICAN NOISE – “American Noise” (1980)

Δημιουργήθηκαν το 1978 στο Cleveland (Ohio), από τους αδελφούς Craig και Bruce Balzer (τραγούδι/ κιθάρα). Έκαναν ένα αρκετά καλό και στιβαρό AOR/ Heavy Rock LP, που ο ήχος του έχει κάτι από New England, Piper και Fotomaker. Αυτό το album είναι ελάχιστα γνωστό στους κύκλους των AOR οπαδών, είναι ένα ανεκτίμητο LP από αυτή την ευλογημένη εποχή όταν κυριαρχούσε το καλό Heavy Rock/ AOR, που σου άφηνε μια πραγματική μελωδία στο αυτί και όχι μια πλαστική όπως είναι σχεδόν τώρα το σύνολο των AOR albums. Υπάρχουν ηρωικές κιθάρες και πλήκτρα σε Prog Rock στυλ σε όλο το album.
Τραγούδι: “Runnin’ Through The Night”

5). K.WEST – “First Invasion” (1983)

Ο drummer Rudy Lenners (ex-Scorpions), τους ίδρυσε το 1982 στη πόλη Liège (Belgium), μαζί με τον τραγουδιστή Dino Polizzi (Danger). Η μουσική τους δεν ήταν τίποτα περισσότερο από καθαρό Αμερικάνικο μελωδικό AOR, το οποίο μάλιστα το απέδωσαν καλά. Το album περιλαμβάνει τραγούδια που είναι αξιοπρεπή Hard Rock/ AOR, χωρίς να θυσιάζουν την απαραίτητη σκληρότητα, όταν χρειάζεται. Το αξιοσημείωτο γεγονός είναι ότι η εταιρεία τους για να πουλήσει το LP πόνταρε στο όνομα του Lenners, έτσι ένα αυτοκόλλητο υπήρχε στο εξώφυλλο λέγοντας που έχει παίξει πιο πριν. Το LP έχει καλό melodic 80’s Ηard Rock/ Hard AOR στο ύφος των 707 και Kansas. Παρά τα σπουδαία τραγούδια διαλύθηκαν λίγους μήνες μετά και ο Rudy σχηματίζει τους Steelover.
Τραγούδι: “Burning With The Night”.

6). DEVICE – “22B3” (1986)

Δημιουργήθηκαν το 1985 στο LA από το πρώην μελος των Spider, τη Holly Knight (keyboards). Αυτό το LP είναι hi-tech AOR, γιατί πολύ απλά κάθε τραγούδι θα μπορούσε να ήταν κι ένα πιθανό hit-single. Τραγούδια που δεν γράφτηκαν κατά παραγγελία, αλλά προσαρμόστηκαν στις δυνάμεις του συγκεκριμένου ερμηνευτή. Το χαρακτηριστικό της μουσικής είναι ότι λειτουργεί σ’ ένα εμπορικό μοτίβο, οι αλληλεπίδραση μεταξύ της κιθάρας, πλήκτρων και των φωνητικών του Paul Engemann είναι ευχάριστη. Η κιθαριστική δουλειά του Gene Black είναι πρωτοφανής και συγκρατημένη, ενώ υπάρχουν και μερικά καταπληκτικά solos. Η Holly στην συνέχεια έγινε πολύ επιτυχημένη στιχουργός με Heart, KISS, Pat Benatar, κλπ.
Τραγούδι: “Who Says”.


7). FORTRESS – “Hands In The Till” (1980)
Δημιουργήθηκαν στο LA το 1980. Πιθανότατα υπάρχουν εκατοντάδες σχήματα που περιμένουν την ευκαιρία να τους ανακαλύψει κάποιος, αλλά αυτό δεν έγινε ποτέ στους Fortress, ναι, ήταν άτυχοι. Σε αυτό τους το album παίζουν ένα αρκετά εύγευστο Ηard Rock, που είναι πολύ δύσκολο να μην σας αρέσει όταν το ακούσετε. Ο ήχος τις κιθάρας του Eric Turner είναι Βoogie με καλό και τολμηρό guitar-work, ενώ η φωνή του Jim West εξαιρετικά μελωδική και AOR. Ο μπασίστας Charlie Souza ήταν στις αρχές των 70’s στους εκπληκτικά μοναδικούς White Witch. Ο Turner μετά πήγε στους Darrell Mansfield Band.
Τραγούδι: “Let’s Do It Again”.

8). LINK – “All For You” (1980)

Προέρχονται από την περιοχή Warren, του Ohio των ΗΠΑ και φτιαχτήκαν από τους αδελφούς Kevin (τραγούδι/ πλήκτρα) και Kent Mazey (τραγούδι/ μπάσο), περίπου στα τέλη των 70’s. Κυκλοφόρησαν την πρώτη τους δισκογραφική δουλειά το 1980 και μετά χάθηκαν από προσώπου Γης. Παρότι ο δίσκος βγήκε από μικρή εταιρεία, έχει πολύ καλή παραγωγή και τα τραγούδια είναι αρκετά καλά και χαρακτηριστικά καθώς έχουν τον μεγαλοπρεπή ήχο των αρχών της δεκαετίας του '80, με μια σαφή ροπή προς το Ρrog Rock της εποχής. Αν είστε οπαδός των συγκροτημάτων όπως οι Kansas, Styx και Trillion, δηλαδή του Pomp Hard Rock, ελέγξτε τους σύντομα.
Τραγούδι: “One More Time”.

9). BLACK ROSE – “Black Rose” (1980)Συγκρότημα που δημιουργήθηκε στο Los Angeles, από την Cher (τραγουδίστρια/ ηθοποιό) και τον κιθαρίστα Les Dudek, με τον οποίο είχαν δεσμό γύρω στα 1979. Μαζί με session μουσικούς έκαναν ένα Hard Rock/ AOR δίσκο το 1980, όπου τα χαρακτηριστικά φωνητικά της Cher κυριαρχούν, ενώ οι Country/ Southern και Hard Rock επιρροές του Les είναι πολύ εμφανείς, επίσης η κιθάρα έχει και κάποια σκληρά αξιοσημείωτα περάσματα που αναδεικνύουν όμορφα το album. Όταν όμως γράφηκε το τέλος της σχέσης της Cher και του Les, οι Black Rose όπως ήταν φυσικό κι επόμενο, διαλύονται αμέσως.
Τραγούδι: “Never Should’ve Started”.
10). WITNESS – “Witness” (1988)
Το καλοκαίρι του 1985 στην Atlanta (Georgia), δημιουργήθηκε αυτό το Hard Rock σχήμα από την τραγουδίστρια Debbie Davis. Δούλεψαν σκληρά, έκαναν εμφανίσεις παντού και το 1988 κυκλοφορούν το ομώνυμο δίσκο τους, τραγούδια γεμάτα ενέργεια και καθόλου στενάχωρα, που τηρούν τις προϋποθέσεις για να γίνουν hits. Οι Witness ακούγονταν κάπως σαν Boston και Heart, σε όλο το LP υπάρχουν αρκετά καλά τραγούδια, ενεργητικά με αλλαγές και με καλή παραγωγή, αλλά και πολύ καλά τραγουδισμένα από την ελκυστική Debbie. Πάντως συνέχεια δεν υπήρξε, πάντως την Debbie τη βρίσκουμε αρχές 90’s να κάνει back vocals στους Lynyrd Skynyrd. 
Τραγούδι: “Let’s Do It ’Till We Drop”.

11). KINGDOM – “Lost In The City” (1988)


Αυτό το Γερμανικό σχήμα δημιουργήθηκε από τους Cliff Jackson και Bernie Kolbe στο Dortmund το 1985 και οι δύο τους ήταν πολύ έμπειροι μουσικοί, αφού για χρόνια έπαιζαν στους Epitaph. Στο ντεμπούτο album τους που κυκλοφόρησε στα 1988, είχαν πολύ εμπορικό Hard Rock ραδιοφωνικό υλικό, χωρίς να είναι εντελώς όμως απογοητευτικό, πάντως ήταν ωραίο μελωδικό Hard Rock/ AOR. Για να μην υπάρξει κάποιο μπέρδεμα με τους επίσης Γερμανούς Kingdom Come, αποφάσισαν ν’ αλλάξουν το όνομα τους σε Domain.
Τραγούδι: “Riding Through The Night”.

12). DARKSTAR – “Darkstar” (1981)Αυτό το μουσικό trio από το Toronto (Canada), κυκλοφόρησε ένα και μόνο αριστούργημα, το ομώνυμο LP που περιέχει μαγευτική Pomp/ Hard Rock μουσική. Με πολύ καλή παραγωγή, μεγαλειώδη φωνητικά, επικά πλήκτρα, αλλά και μαγευτικά φανταστικά, ρυθμικά κιθαριστικά riff. Μόνο λίγα αντίτυπα είδαν το φως και το LP έγινε ένα καλά κρυμμένο μυστικό μεταξύ των συλλεκτών και τους γνώστες της μουσικής αυτής. Έχουν ήχο που θυμίζει Zebra, Styx, Journey, έτσι δεν αναμένουμε τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο από το ν’ ακούσουμε τέλειο ήχο. Ετοιμαστείτε να ταξιδέψετε πίσω στις αρχές της δεκαετίας του ’80, όταν η μουσική γινόταν βίωμα. Στα drums, τους βοήθησε ο Brian Doerner (Helix).
Τραγούδι: “Mind Teaser”.

13). TENSION – “Released” (1980)
Αυτό το group είναι ένα καλά κρυμμένο μυστικό από το Quebec (Canada). Είναι ένα πολύ ωραίο group με Hard Rock/ Pomp ήχο, με μερικά πολύ εντυπωσιακά ακουστικά Metal επικά τραγούδια που έχουν μεγάλο λυρισμό και πολύ επική μεγαλοπρέπεια. Αυτό το ένα και μοναδικό LP τους είναι ένα από τα καλύτερα παραδείγματα του Hard Rock σε συνδυασμό με το επικό στοιχείο, ενώ μερικά τραγούδια εύκολα μπορούν να θεωρηθούν και Ηeavy Μetal. Η μουσική τους μπορεί να περιγραφεί ως ένα μίγμα από Darkstar, Ashbury, Triumph, Styx, Angel, τους Αμερικανούς Asia και τους Rainbow.
Τραγούδι: “Wizard King”.

14). TOWER – “Titan” (1982)

Δημιουργήθηκαν στα 1976 στην πόλη Leiden (Holland). Το μοναδικό τους LP περιέχει με αρκετή μεγαλοπρέπεια Pomp με λίγες δόσεις από σκληρό Rock, σ’ ένα υπέροχο εξώφυλλο δίσκου. Η τραγουδίστρια Marian Pijnaker ακούγεται φρέσκια με τέλειες ρυθμίσεις στη φωνή της, έχει κάτι από Pat Benatar. Οι Tower έχουν καλή μουσική κάτι μεταξύ από Pomp Rock και με πολλά συμφωνικά Progressive στοιχεία, αν και ο ήχος τους ηχεί κάπως παράξενα γιατί είναι αρκετά περίπλοκος γι’ αυτό το είδος της μουσικής. Τα τραγούδια στέκονται καλά, αλλά θα χωρίσουν ένα χρόνο αργότερα και θα μπουν μια για πάντα στη λήθη.
Τραγούδι: “Introduction/ Titan”

15). FORCE – “Set Me Free” (1984)
Συγκροτήθηκαν στα τέλη της δεκαετίας του ’70, στο Birmingham (UK) με το όνομα Cryer. Μετά το άλλαξαν σε Force και έβγαλαν αυτό το αριστούργημα που συγκίνησε όμως λίγους οπαδούς του ΝWOBHM. Ίσως γιατί ανέπτυξαν ένα πιο ομαλό και μελωδικό ύφος. Ο ήχος τους είναι παρόμοιος με τους Boston, Night Ranger, δηλαδή Pomp Hard Rock, αλλά σε πολλά σημεία δεν έχει να ζηλέψει τίποτα και από τους Saracen. Η καλή χρήση τω φωνητικών και της κιθάρας το κάνουν απαραίτητο για κάθε δισκοθήκη.
Τραγούδι: “Hold On Your Love”.

16). MELIDIAN – “Lost In The Wild” (1989)

Κατάγονται από τη ΝΥ ή αλλιώς “Big Apple” και φτιάχτηκαν από τον Dave Clark Howell (μπάσο) . Η φωνή του Chris Cade και η κιθάρα του Jayson Lane, κάνουν τον ήχο τους να μοιάζει με εκείνον των Ratt και με τον Eddie Wohl να γεμίζει τη μουσική τους με όμορφα πλήκτρα. Το LP τους έχει ρυθμό, μέσα από άγρια Hard Rock τραγούδια με καλή διάταξη, ο Hard Rock ήχος τους είναι κάπου μεταξύ KISS και Krokus (εκείνης της εποχής) με άφθονο μυϊκό Ηard AOR. Μια πρώτης τάξεως καλό LP με γεμάτο ισχυρό σκληρό Rock, που όμως ούτε την αναμενόμενη επιτυχία είχε, αλλά ούτε και την ανάλογη συνέχεια. Πάντως από τους ειδήμονες στον χώρο του μελωδικού AOR, θεωρείτε ως εξαιρετικό στολίδι.
Τραγούδι: “Ready To Rock”.

17). COBRA – “First Strike” (1983)

Δημιουργήθηκαν στο 1982 στο Memphis (USA). Ο καλύτερος τρόπος για να περιγράψουμε αυτό το σχήμα είναι ο εξής… ένας μοναδικός συνδυασμός από Ελβετική ακρίβεια και Αμερικανική ενεργητικότητα. Ένα album βασισμένο στο Rhythm & Blues, αλλά προσαρμοσμένο σε περισσότερο Heavy υπόβαθρο. Κυρίαρχοι πυρήνες οι δύο κιθαρίστες Mandy Meyer (Krokus) και Jack Holder, όπου η συνεργασία τους βρίσκετε σ’ έναν συνεχή δημιουργικό συναγωνισμό. Αλλά θα έλεγα όμως πως η φωνή του Jimi Jamison (Target, Survivor) είναι το κυρίως highlight του album.
Τραγούδι: “Blood For Your Money”.

18). ROXANNE – “Roxanne” (1988)

Σχηματίζονται κατά τη διάρκεια του Καλοκαιριού του 1985, στο Riverside της ηλιόλουστης California, από τον τραγουδιστή Jamie Brown και τον μπασίστα Joe Infante. Το συγκρότημα κατέβαλε και αυτό την εισφορά του και την προσφορά του για λίγα χρόνια στη μουσική σκηνή του LA, που τότε κυριαρχείται κυρίως από Glam groups. Ο ήχος τους έγειρε σε αυτό το μοναδικό τους LP, πολύ πάνω στους Aerosmith, όπως προκύπτει από το σύνολο των τραγουδιών που υπάρχουν στο album. Οι Roxanne ξεκίνησαν δυνατά και σκληρά, αλλά τελικά δεν κατάφεραν να βγάλουν άλλο ένα ακόμη LP.
Τραγούδι: “Nothin’ To Lose”.



19). BILLY SATELLITE – “Billy Satellite” (1984)
Κατάγονται από το Oakland (USA) και φτιάχτηκαν το 1983 από τους Monty Byrom και Danny Chauncey. Με επικεφαλής λοιπόν αυτόν τον εξαιρετικά ταλαντούχο τραγουδιστή Monty και τον super hot κιθαρίστα Danny το group μας έδωσε ένα έξοχο και ευρείας αποδοχής Αμερικάνικο FM/ Hard Rock με Rock Southern ήχο. Το μυστικό τους ήταν τα δυναμικά και εύληπτα τραγούδια σε Blues ύφος, μεστά φωνητικά, σκληρά περάσματα στην κιθάρα και ευφυής ήχος στα πλήκτρα. Πάντως το τραγούδι τους “I Wanna Go Back” μετά από καιρό το έκανε hit ο Eddie Money. Ο Monty μετά πηγαίνει στους New Frontier, ενώ ο Danny στους 38 Special.
Τραγούδι: “Satisfy Me”.

20). GREENWAY – “Serious Business” (1988)
Ο Καναδός κιθαρίστας Brian Greenway από το 1977 και μετά προσφέρει τις υπηρεσίες του, στους April Wine. Πριν μπει όμως στους Καναδούς ήταν οδηγός σε φορτηγό. Το 1988 κάνει ένα solo album μαζί με τους Alex Lifeson (Rush), Aldo Nova, Andy Newmark και Jerry Mercer (ex-April Wine). Η μουσική του LP και ο ήχος του κιθαρίστα είναι ένα αρκετά καλό εμπορικό Hard Rock/ AOR, που κερδίζει αμέσως τις εντυπώσεις. Η κιθάρα του Brian έχει και κάποια Bluesy μελωδία που βρίσκετε στον σωστό δρόμο με τα πολύ πιασάρικα ρεφρέν, η μελωδική κιθάρα του επίσης οδηγεί όμορφα όλο το album.
Τραγούδι: “In The Danger Zone”.



21). BOBBY BARTH – “Two Hearts One Beat” (1986)
Ο γεννημένος στην New Orleans, Bobby υπήρξε κιθαρίστας των πολύ καλών Hard Rockers, Babyface, καθώς τραγουδιστής και κινητήρια δύναμη των σκληρών Axe. Επίσης το 1985 τον συναπαντάμε στους Blackfoot που ήταν κι αυτοί στα τελευταία τους. Το 1986 έκανε ένα solo LP, που δεν είναι φρικτά άσχημα, αλλά το είδος της μουσικής του είναι υπερβολικά συναισθηματικό. Η μελαγχολική φωνή του όμως δεν έχει και πολύ ομοιότητα με τη δουλειά του στους Axe, αντιθέτως αυτό το LP είναι ένα καθαρό AOR album, με πολύ διακριτικά τα πλήκτρα. Τα φωνητικά του έχουν μια κάποια ποιότητα και είναι στομφώδεις, αλλά και οι συνθέσεις αξίζουν να ακουστούν.
Τραγούδι: “Dangerous Game”.

22). RUSSIA – “Russia” (1980)

Αν και λέγονται Russia δεν κατάγονται από αυτή τη χώρα, αλλά από την πόλη του Seattle (USA). Προφανώς λόγω του τότε Ψυχρού Πολέμου να ήθελαν να κεντρίσουν το ενδιαφέρον του κοινού. Πάντως η μουσική του πρώτου και μοναδικού τους album είναι ένα αντισυμβατικό Hard Rock/ Heavy Metal με κάποια AOR μεταλλικά στοιχεία, που προσπαθεί να είναι έξυπνο. Ο ήχος τους έχει κάτι το ιδιαίτερο, είναι σαν να λέμε ότι οι Styx συναντούν τους Black Sabbath, περίεργο έτσι δεν είναι. Άλλαξαν μετά το όνομα σε Force 10 (έκαναν ένα LP το ’81), αφού διαπίστωσαν την μικρή επιτυχία που είχαν με το αρχικό τους όνομα.
Τραγούδι: “Who Do You Think You Are?”.

23). CHINA SKY – “China Sky” (1988
)Κατάγονται από το Orlando (Florida) και φτιάχτηκαν εκεί στα 1987, από τον κιθαρίστα Bobby Ingram. Μουσικά μας δίνουν ένα συνδυασμό από AOR και Heavy Rock με μερικές πινελιές από Southern Rock, που θυμίζουν 38 Special. Το ντεμπούτο τους album ήταν εκπληκτικά εξαιρετικό, το πιο χαρακτηριστικό είναι η δουλεία της κιθάρας του Bobby που είναι μοναδική. Ο Ron Perry έχει αξιοθαύμαστη φωνή, με την καθαρή σε στυλ AOR φωνητική χροιά του, επίσης έχουν πολύ καλά και αριστοκρατικά πλήκτρα. Πάντως δεν υπήρχε μέλλον για το σχήμα, αφού ο Booby κατέληξε μέσω των Danny Joe Brown Band στους Molly Hatchet.
Τραγούδι: “The Last Romantic Warrior”.
24). SIGNAL – “Loud And Clear” (1989)
Τους έφτιαξε στο LA στα 1987, ο Mark Free όταν έφυγε από τους King Kobra, γιατί ήθελε να φτιάξει ένα δικό του σχήμα. Ηχογράφησαν ένα AOR album που αιφνιδίασε πολύ ευχαρίστα του οπαδούς του συγκεκριμένου μουσικού είδους. Σε τούτο το LP κινηθήκαν μουσικά προς τον ήχο των Survivor και Giant, φυσικά τον πρωταγωνιστικό ρόλο τον έχει ο Mark, όπου τραγουδά πραγματικά με εξαιρετικό τρόπο. Ο Danny Jacob κάνει επίσης πολύ καλή δουλειά στην κιθάρα, όπως και ο Jan Uvena στα drums που ήταν πρώην μέλος των Alcatrazz. Μετά την διάλυση του group ο Mark έφτιαξε τους καλούς Signal, τα τελευταία χρόνια πάντως λέγετε πια Marcie και όχι Mark.
Τραγούδι: “Liar”.

25). TOUCH – “Touch” (1980)
Δημιουργήθηκαν περί τα τέλη των 70’s στη ΝΥ, από τον Mark Mangold (ex-Valhalla, American Tears). Μάλιστα σε αυτό το LP υπάρχουν και δύο τραγούδια των American Tears ξανά ηχογραφημένα, εδώ παίζουν ένα εκπληκτικό Pomp/ AOR όπου τα πλήκτρα του συνθέτη Mark είναι πολύ χαρακτηριστικά. Τέλειο παράδειγμα μουσικής μελωδικού Rock και απίστευτου AOR, δυστυχώς αυτό το αριστούργημα δεν είχε διάδοχο. Για την ιστορία να πω, πως οι Touch ήταν το πρώτο σχήμα που έπαιξε στο festival του “Monsters Οf Rock” στο Donington το 1980. Στα τέλη της δεκαετίας του ’80 βρίσκουμε το Mark στους αξιόλογους Drive, She Said.
Τραγούδι: “Don’t You Know What Love Is”.



+1). PRICE/ SULTON – “Lights On” (1986)
Αμερικάνικο ντουέτο από session μουσικούς που φτιάχτηκε το 1986 και διαλύθηκε την επόμενη χρονιά. Οι Kasim Sulton και Thommy Price υπήρξαν μέλη σε αρκετά σχήματα, όπως στην Joan Jett, Utopia, Scandal, κλπ. Στο album έχουν μαζί τους τον πολύ ταλαντούχο κιθαρίστα Elliot Easton, όπου το καλό παίξιμο του χαρακτηρίζει όλα τα τραγούδια, επίσης στον δίσκο υπάρχει και μια guest εμφάνιση από την Joan Jett. Παίζουν ένα καλό light hi-tech AOR Rock, με μεγάλα ρεφρέν. Αυτό το AOR στολίδι είναι για τους ψαγμένους οπαδούς του είδους ένα αριστούργημα. Το AOR στάζει από τις πλούσιες μελωδίες, εξαιρετικά καθαρός ήχος, αιχμηρή κιθάρα και ομαλά φωνητικά που θυμίζουν Glen Burtnick. Πολύ σπάνιο και δύσκολο να βρεθεί πια σε βινύλιο.
Τραγούδι: “Shotgun Shy”.



ΗΛΙΑΣ ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ
13/6/17





Share on Google Plus

About Αλέξανδρος Ριχάρδος

    Blogger Comment
  1. Πάλι πολύ καλό άρθρο... Με κυρίως άγνωστα στους πολλούς συγκρότημα... Ο αρθρογράφος φαίνεται πως έχει ψάξει ώρες στα δισκάδικα για να τα βρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή