Το όνομα Rasmus δεν είναι παρά ένα απλό ανδρικό όνομα, πολύ συνηθισμένο στις σκανδιναβικές χώρες. Τα μέλη της μπάντας το επέλεξαν, μόνο και μόνο γιατί το βρήκαν αντιπροσωπευτικό της καταγωγής τους και ευκολομνημόνευτο.
Στην αρχή λέγονταν σκέτο Rasmus, αλλά επειδή υπήρχε ένας Σουηδός DJ που σταδιοδρομούσε με το ίδιο όνομα, αποφάσισαν το 2000 να το αλλάξουν σε The Rasmus
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ
23/6/26.


Δημοσίευση σχολίου