Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ “ VULGAR DISPLAY OF POWER» ΤΩΝ PANTERA

Όσοι το 1992 αγοράζατε δίσκους, ίσως να είχατε ανακαλύψει το άλμπουμ των άγνωστων τότε αμερικανών Pantera, "Vulgar Display Of Power". Με ένα άκρως επιθετικό και σκληρό εξώφυλλο κι ένα περιεχόμενο που για την εποχή του ήταν πολύ μπροστά, το άλμπουμ είναι σήμερα ένα από τα σημαντικότερα του είδους. Με το σκληρό και επιθετικό εξώφυλλό του θα ασχοληθούμε σήμερα, 25 χρόνια μετά την αρχική κυκλοφορία του.
Εκείνη την εποχή, το συγκρότημα περιόδευε διαρκώς για να φτιάξει όνομα και τότε δεν είχαν καταλάβει την αξία του αλλά και την επιδραστικότητά του. Το συγκρότημα είχε σκεφτεί το εξώφυλλο να έχει μια σκληρή φωτογραφία και το είχαν πει στη δισκογραφική εταιρεία τους, που στην πρώτη συνάντησή τους τούς έδειξε μια σειρά από φωτογραφίες πυγμαχικών αγώνων. Οι Pantera δεν ήθελαν κάτι τέτοιο, αλλά κάτι ξεχωριστό, μια ιδιαίτερη φωτογράφιση.Σύμφωνα με τον Vinnie Paul, η Atlantic (η δισκογραφική εταιρεία τους) πλήρωσε τον άνδρα που τρώει την γροθιά 10$. Τελικά πήρε 300$ γιατί πληρώθηκε 10$ τη γροθιά. Το πρόσωπό του βρέθηκε σ' ένα εξώφυλλο που πούλησε εκατομμύρια, αλλά κανείς δεν τον ξέρει!
Ο φωτογράφος, σε συνέντευξή του σχετικά με τη φωτογραφία του εξωφύλλου, είπε ότι ο άνθρωπος ποτέ δεν δέχτηκε τη γροθιά κι όλα αυτά είναι μύθος. Η φωτογράφιση έγινε σε studio και το χτύπημα στο πρόσωπο είναι «στημένο». Μάλιστα έχει πει για το μοντέλο: ”Τηλεφώνησα στα πρακτορεία μοντέλων και ζήτησα ένα νέο άνδρα με μακριά μαλλιά, αλλά τότε οι άνδρες με αυτή την εμφάνιση είχαν μεγάλη πέραση στις φωτογραφίσεις σχεδόν σε όλα τα είδη και δεν υπήρχε κανένας ελεύθερος! Με κάλεσαν από ένα πρακτορείο και μου είπαν ότι υπάρχει ένας διαθέσιμος που έρχεται από το  Los Angeles για να του κάνω casting. Τον δοκίμασα και ήταν τέλειος. Το όνομά του ήταν Sean Cross. Η φωτογράφιση έγινε με έγχρωμο φιλμ και η γροθιά ακουμπάει το πρόσωπο και στην πραγματικότητα δεν τον χτυπάει. Ένας ανεμιστήρας με βοήθησε να του κρατώ τα μαλλιά προς τα πίσω και χρησιμοποίησα όλες τις ταχύτητες της μηχανής για να «πιάσω» καλύτερα τη στιγμή. Η δυσκολότερη στιγμή ήταν η γωνία που έπρεπε να επιλέξω για να τον φωτογραφίσω».
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΡΙΧΑΡΔΟΣ

Share on Google Plus
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΕΣΩ BLOGGER
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΕΣΩ FACEBOOK

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

contact form

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *