ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Οι Nightstalker επιστρέφουν στην Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων, την Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου, για μια επετειακή βραδιά αφιερωμένη στα 30 χρόνια από την κυκλοφορία του άλμπουμ τους USE, του πρώτου ολοκληρωμένου άλμπουμ τους που καθόρισε τον μετέπειτα ήχο τους. Με τραγούδια του USE και ένα best of από ολόκληρη τη δισκογραφία τους, καθώς και φίλους να μοιράζονται τη σκηνή μαζί τους - Alex K. (The Last Drive & USE producer), μέλη από VIC, 1000mods και Planet of Zeus, οι Nightstalker γιορτάζουν αυτό που τα ξεκίνησε όλα.
Το USE ήταν το πρώτο full length άλμπουμ των Nightstalker και αυτό που έθεσε τα θεμέλια του χαρακτηριστικού τους ήχου. Ήταν η στιγμή που τα βαριά riffs, τα βρόμικα grooves, η ψυχεδελική ατμόσφαιρα και η ακατέργαστη rock 'n' roll ενέργεια ενώθηκαν σε έναν ήχο που έμελλε να επηρεάσει ολόκληρη τη σκηνή του ελληνικού heavy rock. Τρεις δεκαετίες αργότερα, τα τραγούδια του παραμένουν το ίδιο επιβλητικά, σκοτεινά και ζωντανά όσο την ημέρα που ηχογραφήθηκαν.
Για εισιτήρια πατήστε εδώ
Special Guests της βραδιάς θα είναι οι The Steams.

Δημοσίευση σχολίου