ROCK INCIDENT 264: Η ΧΥΛΟΠΙΤΑ ΤΗΣ JOAN JETT ΣΤΟΝ STEVEN TYLER


 Στη δεκαετία του ’70, στη χρυσή εποχή του ροκ, είχε καθιερωθεί το στερεότυπο “sex, drugs and rock ‘n’ roll”. Δεν υπήρχαν -υποτίθεται- καλλιτέχνες του ροκ, που να μην απολάμβαναν κάθε εφήμερη απόλαυση, που τους πρόσφεραν ο πλούτος και η διασημότητα που αποκτούσαν. Κι αν αυτή η εντύπωση αδικεί, ίσως, κάποιους λίγους, ισχύει στο 100% για τους Aerosmith και κυρίως τον front man τους, τον εκκεντρικό Steven Tyler. Μπορεί, όσο ήταν στο στούντιο, να ήταν σοβαρός και προσηλωμένος, όταν όμως έβγαιναν για τουρνέ και συναυλίες, ο Tyler μεταμορφωνόταν σε ένα ασυγκράτητο party animal και δεν άφηνε θηλυκό για θηλυκό σε ησυχία. Όπως όμως συμβαίνει πάντα τελικά, βρήκε κι αυτός τον δάσκαλό του (πιο σωστά: τη δασκάλα του!) στο πρόσωπο ενός νέου αστεριού του ροκ, της Joan Jett!
Είμαστε, λοιπόν, στα τέλη του ’70 και οι Aerosmith βρίσκονται σε τουρνέ, μαζί με την Joan Jett και το συγκρότημά της, τους Blackhearts. H Joan Jett είχε μόλις φύγει από τις Runaways και σκαρφάλωνε τη σκάλα της επιτυχίας με πολύ γοργά βήματα, έχοντας κάνει επιτυχίες όπως το ‘I Love Rock N Roll’ και το ‘Bad Reputation’. O Steven Tyler είχε ενθουσιαστεί με την Joan Jett, σε καλλιτεχνικό επίπεδο, αλλά όχι μόνο! Και πώς θα μπορούσε να είναι διαφορετικά; Όποιος έχει δει το video clip του ‘I Love Rock N Roll’, με την αλησμόνητη ερμηνεία της Joan Jett, ξέρει καλά τι εννοώ! Μόνο, που ο Steven Tyler το παράκανε! Τι το παράκανε, δηλαδή, ξεπέρασε τα όρια! Πήρε όμως πληρωμένη απάντηση!
Πριν συνεχίσουμε την αφήγηση, θα πρέπει να κάνουμε μια απαραίτητη παρένθεση: Λίγα χρόνια πριν, το 1975 συγκεκριμένα, στο άλμπουμ Toys in the Attic, οι Aerosmith είχαν συμπεριλάβει ένα RnB κομμάτι του 1952, το περίφημο ‘Big Ten Inch Record’, που χρωστούσε την επιτυχία του κυρίως στους στίχους του, όπου ο στιχουργός, παίζοντας με την τότε στάνταρντ διάμετρο των δίσκων γραμμοφώνου, που ήταν 10 ίντσες, υπαινισσόταν το μήκος του «εργαλείου» του! Έλεγαν οι στίχοι: “I whip out my big ten inch … record” και όλοι γελούσαν με το υπονοούμενο. Κάπως έτσι αντιδρούσε και το κοινό των Aerosmith, σχεδόν 25 χρόνια αργότερα, με αποτέλεσμα το τραγουδάκι αυτό να συγκαταλέγεται στις πιο γνωστές επιτυχίες τους, εκείνο τον καιρό.
Πάμε τώρα πάλι στην τουρνέ των Aerosmith και των Blackhearts, να δούμε το καταπληκτικό σχέδιο του Steven Tyler για να σαγηνεύσει την Joan Jett, έτσι όπως το αφηγείται ο ίδιος στο βιβλίο του Does the Noise in My Head Bother You: «Για να ρίξω την Joan Jett, γδύθηκα εντελώς, έριξα επάνω μου μια ρόμπα, πήρα μια καρέκλα που βρήκα δίπλα στο ασανσέρ και πήγα και την κόλλησα μπροστά στην πόρτα του δωματίου της Joan. Έβγαλα τη ρόμπα, απλώθηκα πάνω στην καρέκλα, με ανοιχτά χέρια και πόδια, χτύπησα το κουδούνι και την περίμενα να ανοίξει. Μόλις εκείνη άνοιξε, μου έριξε πρώτα ένα βλέμμα -όπως το περίμενα- και στη συνέχεια, επιστρατεύοντας αυτή τη βαθιά -στυλ Μέη Γουεστ- φωνή, με σκότωσε: “Δεν τη γουστάρω δεκάιντση, μωρό μου” και μου έκλεισε την πόρτα στα μούτρα».
Από τότε, δεν ξαναέγινε κουβέντα για το θέμα αυτό. Πάντως, δεν φαίνεται να ενόχλησε τη συνεργασία τους. Μάλιστα, ο Tyler έγραψε αργότερα με τον συνεργάτη της Joan Jett, τον Desmond Child, επιτυχίες όπως το ‘Angel’ και το ‘Dude (Looks Like a Lady)’.
ΔΙΚΑΙΟΠΟΛΙΣ
   2/11/23

Share on Google Plus

About Αλέξανδρος Ριχάρδος

    Blogger Comment

Δημοσίευση σχολίου