ΕΠΕΤΕΙΑΚΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ WHO ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΜΠΟΥΜ «WHO SELL OUT» / LIVE ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ NEIL YOUNG ΑΠΟ ΤΟ 1971

 

Το άλμπουμ των Who, The Who Sell Out (1967), θα επανακυκλοφορήσει σε Super Deluxe έκδοση  με 112 συνολικά τραγούδια(!), 46 από τα οποία είναι ακυκλοφόρητα και θα συνοδεύεται από βιβλίο 80 σελίδων! Στο βιβλίο εκτός των φωτογραφιών εκείνης της περιόδου και των memorabilia, θα διαβάσετε παρουσίαση κάθε τραγουδιού από τον Pete Townshend. Η Super Deluxe έκδοση θα περιέχει 9(!) αφίσες, μια από τα οποία είναι και η αφίσα της συναυλίας τους στο Δημαρχείο του Newcastle, το 8σέλιδο πρόγραμμα του Saville Theatre, κάρτα με φωτογραφία του συγκροτήματος από το fan club, flyer συναυλίας τους στο Bath Pavilion, αυτοκόλλητα κ.α.Στο ακουστικό μέρος, περιλαμβάνεται ένα EP με ακυκλοφόρητα demos του Pete Townshend με τα "Pictures Of Lily"΄,  "Kids! Do You Want Kids?" (a.k.a. "Do You Want Kids, Kids?") και "Odorono" (τα 2 τελευταία ακυκλοφόρητα). Το άλμπουμ εκτός από τη deluxe, θα κυκλοφορήσει και σε standard cd και βινύλιο.
Η κυκλοφορία του The Who Sell Out συνδυάστηκε με μια πρωτοποριακή ιδέα για την εποχή (1967) όπου μεταξύ των τραγουδιών, υπήρχαν διαφημιστικά σποτς! Η ιδέα γεννήθηκε μετά από την καταγραφή των τραγουδιών που είχαν στα χέρια τους, που δεν ήταν αρκετά για να γεμίζουν ολόκληρο το άλμπουμ κι έτσι σκέφτηκαν αν προσθέσουν διαφημιστικά σποτς. Το φωτογραφικό σενάριο ήθελε τον Daltrey να φωτογραφίζεται μέσα σε μια μπανιέρα γεμάτη φασόλια(!) αλλά όλα ήταν κρύα και μετά κρύωσε άσχημα «το πιο άσχημο κρύωμα που πέρασα ποτέ» όπως λέει ο ίδιος, αφού για την ανάγκη της φωτογράφισης έπρεπε να μείνει μέσα στη μπανιέρα με τα κρύα φασόλια, 20 λεπτά! Ευτυχώς, κάποιος σκέφτηκε κι έβαλε μια θερμάστρα δίπλα στη μπανιέρα και το κακό μειώθηκε. Αλλά και πάλι ο Daltrey δεν ήταν ικανοποιημένος αφού ο πισινός του …έβραζε και το κεφάλι του ήταν παγωμένο.


50 χρόνια και πλέον από εκείνη τη φωτογράφιση, οι Who και η Heinz ξανά συνεργάζονται, αλλά χωρίς μπανιέρα, αφού η εταιρεία δημιούργησε μια περιορισμένη έκδοση κονσέρβας φασολιών με την ονομασία "Beanz Meanz the Who" όπου τα έσοδα θα διατεθούν στο φιλανθρωπικά ιδρύματα καταπολέμησης πείνας και φτώχειας. Το "The Who Sell Out"  ήταν το τελευταίο ελαφρύ (pop) άλμπουμ του συγκροτήματος αφού 2 χρόνια αργότερα κυκλοφόρησαν το Tommy (1969). To εξώφυλλο 4 φωτογραφίες από…διαφημίσεις που συμμετέχουν τα μέλη του συγκροτήματος, με τον Pete Townshend να διαφημίζει αποσμητικό, τον Keith Moon κρέμα κατά της ακμής, τον μπασίστα John Entwistle αγκαλία με ένα μοντέλο της εποχής να φοράει λεοντή και στην ουσία να διακωμωδεί τις διαφημίσεις και τον Roger Daltrey μέσα σε ένα μπάνιο γεμάτο από φασόλια της Beanz.

 
Την κυκλοφορία μίας live κυκλοφορίας του από το βαθύ παρελθόν ανακοίνωσε ο Neil Young. Πρόκειται για την ηχογράφηση/βιντεοσκόπιση που έκανε το 1971 για τη γερμανική τηλεόραση αλλά ποτέ δεν μεταδόθηκε με τίτλο Young Shakespeare.

Η ηχογράφησή του έγινε στις 22 Ιανουαρίου 1971 (σ.σ. δηλαδή ένα μήνα πριν την κυκλοφορία του άλμπουμ του Harvest) στο Shakespeare Theater του Stratford στο Connecticut και είναι «γυμνή» αφού παίζει μόνος του ακουστική κιθάρα,φυσαρμόνικα και τραγουδάει.
Είχε προηγηθεί το πολύ καλό του άλμπουμ After the Gold Rush (1970) απ΄όπου ερμηνεύει 2 τραγούδια, τα “Tell Me Why” και “Don’t Let It Bring You Down” αλλά και τα  “Old Man,” “The Needle and the Damage Done,” “A Man Needs a Maid” και “Heart of Gold,” από το επερχόμενο τότε Harvest. To Young Shakespeare θα κυκλοφορήσει στις 26 Μαρτίου σε βινύλιο, CD,  dvd και Deluxe Box Set Edition με το βινύλιο, το cd και το dvd. Μπορείτε να το προπαραγγείλετε από εδώ.

4/3/21
Share on Google Plus
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΕΣΩ BLOGGER
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΕΣΩ FACEBOOK

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

contact form

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *