ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΥΛΙΑΣ ΤΟΥ BRYAN ADAMS ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΑΝ ΤΟ ATHENS OPEN AIR ΤΟΥ 2004

Τη Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019 παρ’ ολίγο να ζήσουμε μια πολύ ξεχωριστή βραδιά με θύματα εμάς, τους θεατές. Η συναυλία του Bryan Adams όπως θα έχετε διαβάσει έφθασε στο παρά πέντε για να μην ακυρωθεί, αφού η διοργανώτρια εταιρεία, πήρε όσα χρήματα υπήρχαν από τα αγορασμένα εισιτήρια και εξαφανίστηκε. Βάρεσε κανόνι κατά το κοινώς λεγόμενο. Εδώ λοιπόν να αναφέρουμε ότι η διοργανώτρια εταιρεία ήταν η βουλγάρικη ART BG Ελλάς η οποία δραστηριοποιόταν νόμιμα στη χώρα και αυτή ήταν η πρώτη της συναυλία με τη δεύτερη να ακολουθεί μόλις την Κυριακή 24 Νοεμβρίου με τον Jose Carreras στο Κλειστό γήπεδο ΟΑΚΑ. Πάντως μέχρι τη στιγμή που γραφόντουσαν αυτές οι γραμμές δεν είχε ανακοινωθεί κάτι σχετικό με ακύρωση της συναυλίας, ενώ σύμφωνα με το site της http://artbg.org/...όλα πάνε καλά και δεν υπάρχει καμία αναφορά στα γεγονότα του Bryan Adams.
Επανέρχομαι στη συναυλία του Bryan Adams και στην πληροφόρηση που είχαμε όλοι μας μέσω της ανακοίνωσης της Viva που έλεγε τα εξής;
Η μεγάλη συναυλία του Bryan Adams στην Αθήνα, στις 18 Νοεμβρίου στο Κλειστό Γήπεδο ΟΑΚΑ, πραγματοποιήθηκε κανονικά με την αποκλειστική συνδρομή της Viva.
Παρά τη μεγάλη εισπρακτική επιτυχία της συναυλίας, η διοργανώτρια εταιρία ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ, μόλις πριν μια εβδομάδα ανακοίνωσε ότι λόγω οικονομικών προβλημάτων αδυνατούσε να πραγματοποιήσει την εκδήλωση και να καλύψει τα σχετικά κόστη.
Ωστόσο η ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ ουδεμία ενημέρωση παρείχε σχετικά με την επιστροφή στους καταναλωτές των χρημάτων που είχε εξ’ ολοκλήρου εισπράξει από την πώληση των εισιτηρίων, αλλά αντίθετα χρησιμοποίησε τις εν λόγω εισπράξεις προς ίδιον όφελος αφήνοντας απλήρωτο τον καλλιτέχνη και όλους του ανθρώπους που εργάστηκαν για τη συναυλία.
Προκειμένου να μην ακυρωθεί η συναυλία και κατ΄ επέκταση να μην υπάρξει κίνδυνος να χάσουν τα χρήματά τους ούτε οι καταναλωτές ούτε και όσοι είχαν ήδη εργαστεί για αυτή, η Viva αποφάσισε να αναλάβει τα σχετικά κόστη και σε συνεργασία με νέο διοργανωτή η συναυλία να διεξαχθεί κανονικά.
Ταυτόχρονα, η Viva έχει εκκινήσει όλες τις νόμιμες ενέργειες κατά της ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ για την αθέτηση των υποχρεώσεων που είχε αναλάβει. Η εν λόγω συναυλία έρχεται να προστεθεί στα 35.000 events που η Viva έχει υποστηρίξει στα τελευταία 10 χρόνια παρουσίας της στον κλάδο των πολιτιστικών θεαμάτων, με πάνω από 46 εκατομμύρια εκδοθέντα εισιτήρια, καταβάλλοντας κάθε προσπάθεια να προστατεύσει τους εκατομμύρια καταναλωτές που τόσα χρόνια την εμπιστεύονται.

Να μια καλή ευκαιρία να ενημερωθείτε για ορισμένα πράγματα πίσω από τις συναυλίες. Πρώτον, ο καλλιτέχνης εισπράττει τη μισή τουλάχιστον αμοιβή με την υπογραφή των συμβολαίων. Τα υπόλοιπα τα εισπράττει πριν έλθει στο χώρο της συναυλίας και στη χώρα και εννοείται και ποτέ δεν εμφανίζεται αν δεν έχει εισπράξει τα χρήματα. Έχω δει καλλιτέχνες να βρίσκονται στα καμαρίνια, το club γεμάτο, κι αυτοί να περιμένουν τα χρήματά που ο διοργανωτής έχει αμελήσει να πληρώσει. Δεν θα ξεχάσω το καλοκαίρι του 1998 τον Alvin Lee όχι στα παρασκήνια του Λυκαβηττού  αλλά στο χώρο στάθμευσης των αυτοκινήτων κάτω από τις κερκίδες του θεάτρου, να μετράει τις λίρες Αγγλίας. Άρα, για να επανέλθω στην προχθεσινή συναυλία, ο Bryan Adams είχε εισπράξει τουλάχιστον τα μισά χρήματα, αλλά η ανακοίνωση της διοργανώτριας εταιρείας «να πραγματοποιήσει την εκδήλωση και να καλύψει τα σχετικά κόστη» καθώς και η απουσία της από τυχόν επιστροφές των εισιτηρίων, δείχνει πως δεν είχαν διάθεση για επιστροφές των εισιτηρίων κι ο κόσμος θα έχανε τα λεφτά του. Και ναι μεν ο Bryan Adams θα είχε πάρει τα μισά λεφτά και δεν θα έπαιζε αλλά οι αγοραστές των εισιτηρίων θα έμεναν με το χαρτάκι στα χέρια και όσοι είχαν εργαστεί για αυτή τη συναυλία έως εκείνη τη στιγμή θα έμεναν απλήρωτοι.
Έτσι τις τελευταίες ημέρες παρατηρήθηκε μια αδικαιολόγητη αύξηση στις τιμές των εισιτηρίων, προφανώς ήδη η Viva  είχε αναλάβει να φέρει εις πέρας τη συναυλία και προσπαθούσε να καλύψει τα έξοδα, αφού τα χρήματα των ήδη αγορασθέντων εισιτηρίων βρισκόντουσαν στις τσέπες της ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ. Σύμφωνα με μαρτυρία καλού φίλου, αυτή η αυξητική τάση σημειώθηκε τον τελευταίο μήνα που ξαφνικά τα εισιτήρια από τα 59€ πήγαν στα 89€ και δύο ημέρες πριν τη συναυλία στα 69€!
Τέλος καλό, όλα καλά αλλά πάντα μένει ένα ερώτημα: Ποιος είναι αυτός που εκτός της Viva θα κινήσει τις διαδικασίες εναντίον της ART BG ΕΛΛΑΔΟΣ, αφού η συναυλία έγινε και έχουμε να κάνουμε με απάτη; 

Με αυτή την ευκαιρία, θυμήθηκα μια άλλη συναυλία που έγινε και δεν έγινε(!!!) το σωτήριο έτος 2004, το διήμερο Athens Open Air στην παραλία του Αλίμου στις 5 κι 6 Ιουλίου  όπου κι  εκεί είχαν ακουστεί πολλά περί μη πληρωμής των καλλιτεχνών. Οι κακές φήμες είχαν αρχίσει να ακούγονται από την άνοιξη αλλά από την άλλη πλευρά εβδομάδα με εβδομάδα τα ονόματα γινόντουσαν όλο και πιο δυνατά: Motorhead, In Flames, Hatebreed, Circle II Circle, Dimu Borgir και Anthrax, όσους τουλάχιστον θυμάμαι αλλά και από τις διαρκείς αλλαγές τοποθεσίας διεξαγωγής.
 Από την αρχή μου είχε προξενήσει εντύπωση το μέρος, η παραλία Αλίμου. Θυμόμουν ένα Rockwave το 1998 στην παραλία της Φρεατίδας με τα πολλά προβλήματα που δημιούργησε η άμμος. Στο Open Air Athens ακύρωσαν οι Hatebreed κι ένα πάρτι που είχε διοργανωθεί με την ευκαιρία της κατάκτησης του Euro 2004 με τη συμμετοχή των συγκροτημάτων δεν πήγε καλά, αφού τα συγκροτήματα δεν μπόρεσαν να πάνε λόγω της κίνησης στους δρόμους!

Με μεγάλη καθυστέρηση πρώτοι στη σκηνή ανέβηκαν οι Circle II Circle, ενώ η το μέρος που θα γινόταν το φεστιβάλ, είχε οριοθετηθεί από την υπόλοιπη παραλία όπου άνθρωποι έκαναν μπάνιο( σ.σ. σουρεάλ καταστάσεις). Ακόμα δεν μπορώ να ξεχάσω το πάγκο με χαλβά Φαρσάλων(!) και τη μικρή σκηνή που όπως αποδείχθηκε ήταν πολύ μικρή όπως και γενικά μικρό ήταν το όλο μέρος. Η άμμος έκανε δυναμικά την εμφάνισή της όπως και οι λιγοστές τουαλέτες. Κωμικοτραγικές καταστάσεις με τους Haunted να παίζουν με μέτριο/κακό ήχο και με τη σκόνη-άμμο να ενοχλεί κόσμο και καλλιτέχνες. Το μεγάλο όνομα ήταν οι Motorhead που έπαιξαν αν θυμάμαι καλά κάτι λιγότερο από 1 ώρα κι αυτό γιατί όπως έμαθα αργότερα ο Lemmy αντιμετώπισε πρόβλημα με την σκόνη.


Οι Dimmu Borgir δεν εμφανίστηκαν καν(!) ενώ όπως έμαθα επίσης αργότερα ένας λόγος ήταν η ανυπαρξία(!) παρασκηνίων για να μακιγιαριστούν και φυσικά ντυθούν (σ.σ. αρματωσιά όπως τη λέει ο Σάκης Φράγκος, πολύτιμη πηγή πληροφοριών). Με το που τελείωσαν οι Motorhead, τελείωσε και το φεστιβάλ με τη δεύτερη ημέρα να αναβάλλεται για τεχνικούς λόγους. Εννοείται ότι ακούστηκαν πολλές φήμες, όπως απλήρωτοι καλλιτέχνες, ανοργωνασιά, ανυπαρξία μέσων μετακίνησης από και προς αεροδρόμιο, ξενοδοχείο, χώρο συναυλίας.  
Η διοργανώτρια εταιρεία είχε βγάλει σχετική ανακοίνωση, με βασική δικαιολογία ότι κατέληξαν σε αυτό το χώρο μετά από αλλαγές και δεν πρόλαβαν να οργανωθούν όπως θα ήθελαν. Στην αφίσα ίσως να φαίνεται στο κάτω μέρος σαν χώρος διεξαγωγής το Κατράκειο Θέατρο. Με πληροφορίες από τα road crew, οι Motorhead πήραν τα μισά λεφτά και οι In Flames μόνο την προκαταβολή ενώ οι Anthrax ήλθαν στη χώρα αλλά δεν έπαιξαν αφού η δεύτερη ημέρα αναβλήθηκε. Μπροστά στα κωμικοτραγικά του Athens Open Air, η συναυλία του Bryan Adams που έγινε (!) μοιάζει με αστείο. Έλα όμως που δεν είναι. 
22/11/19


Share on Google Plus
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΕΣΩ BLOGGER
    ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΜΕΣΩ FACEBOOK

2 σχόλια:

  1. να σχολιασω εντελως ασχετα απο το θεμα ( βρηκα πεδιο ελευθερο ) .

    τον καλλιτεχνη αυτο ,που τον συμπαθω ιδιαιτερα ,τον χρησιμοποιω ως παραδειγμα του τι ειναι rock , αυτος ναι ειναι rocker και οχι κατι Λαικο-ροκαδες Ελληνες που με εναμισυ ροκ κομματι ,ενα φουλαρι και ενα τζιν το παιζουν ροκαδες . Σημειωση ροκ ειναι μονο μουσικη και κανενας τροπος ζωης , οποτε σημασια εχει ενα πραγμα , ο ηχος .

    Ψευτοεντεχνισμοι και λαικογυρισματα ειναι μουσικα σεβαστα (και δυσκολα ) αλλα δεν ειναι ροκ .

    Επισης κατα καιρους εχω ακουσει το εκπληκτικο 'το ροκ εχει σχεση με το ρεμπετικο ! ' επειδη καποιοι που ακουνε ροκ ακουνε και ρεμπετικο . Ρεμπετικο ακουει καποιος επειδη του αρεσει και οχι επειδη ακουει και ροκ . Σαν ηχος δεν εχει καμια σχεση με το ροκ θα ελεγα οτι ηχητικα περιλαμβανει και εντελως 'αντιθετα ΄στοιχεια .

    Το οτι καποιοι προσπαθουν να 'ροκοποιησουν ' το ρεμπετικο ειναι επειδη θελουν να δωσουν αλλοθι στο μειωμενο ροκ που πλεον ακουνε και οχι για αλλο λογο . Στην ουσια αλλαζουν μουσικα γουστα . Πραγμα οχι κακο .

    Οπως επισης και υπαρχουν και καμποσοι 'παλιοι ' ροκαδες που εμφανιζονται σε ροκ συναυλιες στα 'φουαγιε ' κανοντας δημοσιες σχεσεις . Ναι μεσα η καπνα ειναι μεγαλη , ναι ο ηχος ειναι ψιλοβαβουρα αλλα στην τελικη υπαρχει και μια αληθεια που δεν θελουν να παραδεχτουν (η δεν τους βολευει ) .Δεν ακουνε πλεον ροκ ....

    Ο καλλιτεχνης αυτος λοιπον , ετσι απλος οπως παρουσιαζοταν παντα , ηταν πολυ πιο γνησιος ροκας απο δεκαδες αλλους πετσινοφορεμενους συναδελφους του, που ποζαρανε με υφος καταπατημενου οικοπεδουχου και μπουκαλια μπυρας ανα χειρας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. συμφωνω απολυτα με τον χαρακτηρισμο rocker στον Bryan Adams (ειδικα για τη δεκαετια του '80). Απλος, με τζην, t-shirt και μια κιθαρα με εκπληκτικα τραγουδια οπως ακομα ο Springsteen και ο Mellencamp απο την ιδια εποχη. Κανεις αλλος.

      Διαγραφή

contact form

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *