MADRUGADA 7 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2019. Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΓΚΡΑΝΗΣ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ


Η είδηση ότι οι Madrugada θα επισκεφθούν τη χώρα μας, με αφορμή την επετειακή περιοδεία για τα 20 χρόνια από την κυκλοφορία του θρυλικού Industria lSilence, μόνο έκπληξη δεν προκάλεσε. Σταθερά αγαπημένοι του ελληνικού κοινού, οπότε το soldout και η προσθήκη δεύτερης ημέρας εμφάνισης στην Αθήνα και η διεξαγωγή της συναυλίας σε μεγαλύτερο χώρο στη Θεσσαλονίκη αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.
Ξεκίνησαν το 1993 ως Abbey’s Adoption με τους Frode Jacobsen (bass), Jon Lauvland Pettersen (drums), Marius A. Johansen (guitar) και Jan Erik Svendsen (vocals). Η αντικατάσταση των δύο τελευταίων με τους Robert S. Buras (R.I.P.) και Sivert Hοyem αντίστοιχα συνέπεσε με την μετονομασία τους σε Madrugada (στα Ισπανικά σημαίνει Αυγή). Το 1999θα κυκλοφορήσουν το κλασικό Industrial Silence (είχε προηγηθεί το Ep το 1998). Το 2001 κυκλοφορούν το The Nightly Disease και μόλις ένα έτος αργότερα το Grit, τον πιο ροκ δίσκο τους. Το 2005θα μας χαρίσουν το εξαιρετικό The Deep End. Το 2007 εν μέσω των ηχογραφήσεων του επόμενου album της μπάντας, ο Robert Buras κιθαρίστας και βασικός συνθέτης θα βρεθεί νεκρός στο διαμέρισμά του. Ένα χρόνο αργότερα θα κυκλοφορήσουν το ομώνυμο album και θα διαλυθούν.
Η είδηση της επιστροφής τους στην ενεργό δράση συνοδεύεται από μια υπερεπιτυχημένη περιοδεία, προκαλώντας ενθουσιασμό στους απανταχού οπαδούς τους.
Οι Madrugada σήμερα είναι οι Silvert Hoyem (vocals), Jon Lauvland (drums), Frode Jacobsen (bass), Cato «Salsa» Thomassen (guitars) καιο Christer Knutsen (keybords)
Ο κόσμος είχε αρχίσει να συγκεντρώνεται από νωρίς αδημονώντας να εξασφαλίσει μια καλή θέση στις κερκίδες ή να βρεθεί όσο πιο κοντά στη σκηνή. Με την είσοδό μας στο χώρο βρεθήκαμε μπροστά στο merchstore. Ήταν αξιοπρεπές και με λογικές τιμές.
Την συναυλία άνοιξε ο Αμερικανός τραγουδοποιός Luke Elliot, ο οποίος έχει συνεργαστεί με τον Silvert Hoyem στο τραγούδι «Somebody's Man». Στο 30 λέπτοset, - ήταν παραπάνω από εμφανείς επιρροές από NickCave (θεός) -  ο Elliot κλήθηκε με επιτυχία να ζεστάνει το κοινό. Σύμμαχοι του οι καλές συνθέσεις (liveαποδίδονται καλύτερα σε σχέση με το studio), ο καλός ήχος και το κατάμεστο ήδη κλειστό του Tae Kwon Do.
Όμως όλοι ήμασταν εκεί για τους Madrugada. Ένα τέταρτο πριν τις δέκα εν μέσω αποθέωσης οι Madrugada ανέβηκαν στη σκηνή με το μαγικό Vocal. Είναι δύσκολο να αποτυπώσει κανείς το τί γινόταν. Το ελληνικό κοινό λατρεύει τους Madrugada και η μπάντα ανταπέδωσε χαρίζοντας μας κομματάρες όπως το Sirens, το Shine και το Strange Color Blue, όπου ο Silvert εμφανίστηκε κρατώντας έναν μεγάλο φακό και φωτίζοντας το κοινό που τραγουδούσε. Στο Norwegian Hammerworks Corp ο Hoyem εμφανίστηκε φορώντας ένα κοστούμι με strass που λειτουργούσε σαν discoball υπό το πρίσμα των φώτων.


Δεν πρέπει να παραλείψουμε την εξαιρετική δουλεία στο φωτισμό και τον ήχο που συνέβαλε τα μέγιστα στο να αποδοθεί η μουσική του γκρουπ. Την σκυτάλη πήραν κομματάρες όπως το Beauty proof και το Terraplane για να κλείσουν το κανονικό set με το Electric, το πρώτο κομμάτι που συνέθεσαν για το Industrial Silence, όπως μας θύμισε ο Hoyem.
Υπό τις επευφημίες του κοινό δεν άργησαν να ανέβουν και πάλι στη σκήνη, χαρίζοντάς μας ένα μικρό best of από την υπόλοιπη δισκογραφία τους. Κορυφαίες στιγμές το υπέροχο Black Mambo, το Honey Bee και το κλασικόMajesty, όπου όλο το Tae Kwon Do τραγουδούσε τους στίχους μαζί με τον Hoyem. Λίγο αργότερα εν μέσω αποθέωσης μας αποχαιρέτησαν ανανεώνοντας το ραντεβού μας. Οι Madrugada ταξιδεύοντάς μας για πάνω από δύο ώρες με την υπέροχη μουσική τους ικανοποίησαν και τον πιο απαιτητικό οπαδό τους.
Setlist: Vocal – Belladonna – Higher – Sirens – Shine – This Old House – Strange Color Blue – Salt – Norwegian Hammerworks Corp – Beautyproof – Quite Emotional – Terraplane – Electric  Encore: Black Mambo – Hands Up, I Love You – Only When You Are Gone – Honey Bee – What s On Your Mind? – Majesty – The Kids Are On High Street – Valley Of Deception.
Κείμενο/φωτό: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΟΥΓΚΡΑΝΗΣ
8/4/19


Share on Google Plus

About Αλέξανδρος Ριχάρδος

    Blogger Comment

Δημοσίευση σχολίου