ΕΝΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ, 3 ΕΞΩΦΥΛΛΑ, 1 ΑΡΩΜΑ

Με βάση το πολύ καλό εξώφυλλο της συλλογής των Def Leppard, Retro Active (1993) που βασίζεται στο έργο του καλλιτέχνη Charles Allan Gilberts (1873-1929) έγινε η σημερινή έρευνα του Νώντα Κολιού. Η βάση του εξώφυλλου είναι η ματαιοδοξία, όπως βλέπετε μια γυναίκα κοιτάζεται στον καθρέπτη που είναι νεκροκεφαλή!

Την ίδια λογική, αν όχι ολόιδια χρησιμοποίησαν οι Aerosmtih στη συλλογή Devil's Got a New Disguise: The Very Best of Aerosmith(2006) αλλά πρώτοι οι Άγγλοι The Damned με το single, "Stretcher Case Baby"(1977).  Όμως και η καμπάνια του Christian Dior για το άρωμα Poison στηρίχθηκε στην ματαιοδοξία και παρουσιάστηκε με την ίδια φωτογραφία! Να σημειώσουμε ότι οι νεκροκεφαλές και τα φαντάσματα είναι προβεβλημένα κατά κόρον στα hard/heavy εξώφυλλα,. Το σημερινό άρθρο βασίστηκε στη νεκροκεφαλή που βασίζεται στη ματαιοδοξία. 
28/11/15

Share on Google Plus

About Αλέξανδρος Ριχάρδος

    Blogger Comment

Δημοσίευση σχολίου